Ja, és még valami!

Véleményblog érdekes és érdektelen témákkal a mindennapokból

A 10 legtutibb leírás társkeresőkön

2020. április 01. 20:53 - ZsonyaBlog

  1. Csak beszélgetés céljából vagyok itt”. Semmi szükség a magyarázkodásra, én is pont ezért vagyok itt. Egyáltalán nem vágyom párkapcsolatra, még a gondolatát is elvetem annak, hogy két ellenkező nemű ember a barátságon túl (vagy innen?) kapcsolatba kerüljön egymással. Szívesen elbeszélgetek olyan létfontosságú témákról, mint az ENSZ szervezeti felépítése vagy hogy hány kalória van 40 deka brokkoliban. Privát beszélgetés pedig kizárólag maszkban valósulhat meg és minimum 2 méter távolságra egymástól.

  2. Légy kreatív, szórakoztass”. Szerencsém van, mert előző életemben udvari bolond voltam, így mások szórakoztatása a véremben van. Szóba se jöhet a szórakozás, az együttlét gondtalan élvezete. A munkámnak, vagyis a standup-nak élek, amit online, három percnyi ismeretség után is köteles vagyok előadni, ugyanis sorsom és rendeltetésem mások megnevettetése, amiért cserébe természetesen semmit sem várok. Amint a jó bohóc is tudja, hol a helye, munkáját elvégezve levonul a színpadról, átadva a helyet a következő fellépőnek. Társkeresés műfajban ezt "jelentkezőnek" hívják, csakúgy mint egy állásinterjún.
  3. Ne írj szia mizu-t”. Majdnem melléfogtam, de idejében elolvastam a leírást. Ezentúl csak „heló, hogy vagy?”-al fogom kezdeni az ismerkedést.
  4. Legyél te a férfi”. Most te nem vagy tisztában a saját nemi identitásoddal, vagy engem akarsz elbizonytalanítani? Bárhogy is legyen, mindig jó, ha a segítségemre siet a leírás, amely emlékeztet, ki is vagyok én. Hálás köszönet érte! Így legalább biztos lehetsz benne, hogy egyetlen jelentkező sem fogja eltéveszteni, melyik szerepet osztotta rá az anyatermészet!
  5. Lájkold az instaképemet”. Nem is tudom, mit keresek itt, igazából az Instagramot akartam letölteni, de mellényomtam a Google playen. A lájkok száma úgy szép, ha kerek, ezért mindjárt rá is nyomok egy szívecskét a 499-ik lájkra.
  6. Szeretek enni, utazni”. Igazán különleges, egyedi személyiséghez van szerencsém, ami a mai világban, valljuk be, ritkaságszámba megy. Főleg, hogy a járvány miatt nincs az a gép, ami elvinne téged Balira, így utóbbi jelenleg szinte extrém sportnak számít. Felőlem mehetünk karantén után, de lefogadom, hogy stoppolni nincs merszed, de ha már itt tartunk, én is mondok magamról egy érdekes és szintén különleges tulajdonságot: szeretek levegőt venni.
  7. Írjatok jó dumákat”. Örülök a szerencsének, hogy részt vehetek az év humoristája válogatáson. A 3-adik pont óta tudom, hogy a „Szia mizu” nem számít jó dumának. Most új szövegen töröm a fejem. Remélem, bekerülök a második fordulóba...
  8. Ha jobbra húzlak, az csak a véletlen műve lehet”. Kiváltságosnak érzem magam, hogy épp nálam csúszott meg a kezed és nyomott rám egy lájkot. Ha az én kezem is megcsúszik, abból még bármi lehet.
  9. A barátaim jó fejnek tartanak”. Engem is jó fejnek tart anyám meg a két haverom.
  10. Jófiúk kíméljenek”. Egy tartós, szeretetre és bizalomra épülő párkapcsolat egy csomó nyűggel jár: idő, figyelem, törődés... Egy igazi rosszfiútt nem érintik mélyen az efféle régimódi, elavult fogalmak, számára az ismerkedés egy-két éjszaka alatt bőven kimeríthető... Ha mindenáron meg szeretnéd kímélni magadat a felesleges köröktől felőlem oké, csak ne csodálkozz, ha másnap reggel megkérlek, hogy távozz.

tinder-fokep.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://oltozz.blog.hu/api/trackback/id/tr3015582000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása