Ja, és még valami!

Véleményblog érdekes és érdektelen témákkal a mindennapokból

Tíz mondat, amit ne mondj egy politikai elemzőnek

2022. november 18. 09:34 - ZsonyaBlog

visszakezbol-4_4233ef75.jpgElkészítettünk egy tízes listát azokból a beszélgetésékből, amelynek egy politikai elemző nem szívesen lenne a része.

1. Szóval te politikus vagy.

 

2. Akkor politikusnak készülsz.

 

3. Szerinted mikor tör ki a harmadik világháború? Azt hallottam, hogy…

Az elemző – megnevezéséből fakadóan – elemez, nem jósol. Utóbbiban a csillagok és a tenyérjósok, vagy ugyanezt az igényt kiszolgáló pszeudo-szakértők nyújtanak segítséget.

 

4. Nógrádi Györgyöt és Szaniszló Ferencet szoktam hallgatni.

Ha jóslatokra és mítoszokra vágysz, akkor jó helyen vagy. A sumérok büszkék lennének rád. Az ausztriai Európa Egyetem és a Svéd Nemzetvédelmi Egyetem rektorhelyettese üdvözletét küldi.

 

5. A bölcsészek olyan furák.

Nem tudom, hogy jön ez ide, ugyanis a politikai elemző nem bölcsész. Nekem meg az ornitológusok és a panteológusok furák. Akkor ezt meg is beszéltük.

 

6. Jaj, engem nem érdekel a politika. Nem szoktam politizálni, nem is értek hozzá. Azért a Gyurbán Vikrenc eltakarodhatna már. Nem mintha ez számítana, amúgy is a háttérhatalom irányít mindent.

Mihez értesz? Bármi is legyen az, kívánom, hogy érj el benne sikereket! Már ha addig nem rabolnak el a földönkívüliek vagy – még rosszabb – a háttérhatalom emberei.

                                                     

7. Biztos te is a kötelezőt fújod. Mennyit fizetnek?

Szakmai titok. Kinek mi a „kötelező”. Egyébként én sem kérdezem meg, mennyit viszel haza „borítékban” kőművesként, villanyszerelőként vagy orvosként.

 

8. Elemezd már ki nekem Gyurbán Vikrencet. Olyan furák a mozdulatai.

A politikai elemző nem személyes pszichológus, sem pedig pszichiáter.

 

9. Nem értem, mi szeretnivaló van a politikában.

Én sem értem, mi szeretnivaló van a konnektorokban, megszakítókban, cementes zsákokban, kimetszett emberi szervekben.

 

10. Olvastad ezt meg ezt a hírt? Tudtam, mindig is tudtam, hogy a kínaiak a hibásak mindenért!

Holnap majd linkeld be légyszi az ellenkezőjét „kiderítő”, mindenkit leleplező cikket is attól a másik sajtóorgánumtól. Majd szabadidőmben kijegyzetelem, összevetem a fellelhető forrásokkal és véleményt alkotok. Mindegy, hogy mi lesz a következtetés, téged úgysem fog érdekelni, hiszen már megválaszoltad magadnak a kérdést.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://oltozz.blog.hu/api/trackback/id/tr5517981760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalay Miklós 2022.11.18. 17:11:58

A hazai helyzet alapos elemzése. Infláció, gazdaság, az EU-s pénzek, politika, oktatás:

egyvilag.hu/index.shtml#PT114_belfold

www.youtube.com/watch?v=5r9DLMNRQ9o&list=PL3gqg_lE5sc2bTzkCIPVVghHQVLL_UZfg

+ A háború állása, kilátásai, és hogy most mit lehetne tenni:

egyvilag.hu/index.shtml#PT114_haboru
süti beállítások módosítása